god morgon fina läsare och du

då var men tillbaka, framför datorn. vill köpa en ny, en stationär. Blir skogstokig på min minilaptop, usch. Ligger här och skriver för att dra ut på tiden, ledig idag men har så mycket att göra här hemma, att jag undviker det på alla sätt som går. Så att blogga kändes sååå viktigt hahah, nejdå men skall strax ta mig i kragen och börja städa. hmm vad kan jag mer dela med mig utav.. igår kom grabbarna hem till mig pp och vincent, vi eller rättare sagt jag lagade mat medans de satt och spelade fifia, samtidigt som de skrämde livet ur mig när de skrek till hela tiden av frustration. även haft huvudvärk de senaste dagarna konstant, vilket är olidligt.. och minsta höga ljud dödar mig. nae jag får återkomma sen dags att städa..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0