Your a queen and you should be all that someones got

Godmorgon tänkte jag skriva, men det var ju inte riktigt rätt att säga nu. Så slut i knoppen är jag idag efter en lång dag med jobb, skulle vart ledig men chefen bad mig att hjälpa till på arbetsförmedlingen att hjälpa till med alla arbetsinterjuver och prata med alla nervösa sökande. Jag och tobbe från jobbet gick omkring där i våra värd och värdinne kläder, som jag efter idag känner är väldigt fula. Brukade tycka dom är fina men ae usch vad fel det kändes. Lite över 400 sökande blev det, vi hade räknat med mera, men ändå helt lyckat. Efter många timmar där var jag helt slut, det tog mer på ryggen än ett vanligt arbetspass på mc! Men kul med variation, om man kollar tillbaka för tre år sedan hade jag inte ens vågat allt jag gjorde idag. Världens blygaste tjej, eller aa sa inte mycket i alla fall. Var väldigt tillbaka dragen som person och väldigt försiktig, nu är det helt åt andra hållet. På gott och ont... Men i alla fall efter jobbet drog jag till angie sedan hem åt sedan cykla bort till linnea va där en liten stund och ännu en gång vidare till emy. Där jag nu befinner mig i hennes säng och kommer slockna när som helst. Skönt att komma i säng skapligt. Vill flytta nunununuu, vill få i ordning och bara kunna slappna av i min egen lya. Kliar i fingrarna med att komma i ordning när jag ser att malin och linnea fått i ordning hemma. Skumt att alla flyttar, vart tog tiden vägen? Känns som vi nyss hängde hos linnea i ektorp eller cyklade till malin i haga!! Ae men i alla fall nu ska jag gosa in huvudet i kudden och sjunka in i drömmarns land. Höörs pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0