The best way to appreciate something is to be without it for a while.

well hellooo  !
Då var man bänkad framför datorn igeen då.. länge sedan jag satt här. Sitter nu för tiden mer i mobilen och slösufar. Som jag nämnde förut så vart det busfabriken i timmar, det är verkligen en energibov. jag var heeelt slut medans liam glatt ville springa samma runda hundra gånger om. Spelade eller aa körde på sån där maskin när man ska styra en klo att vinna ett gossedjur eller liknande? har aaaldrig ens varit i närheten på att vinna och idag provade jag vann tre fotbollar åt liam, sicken tur! vart ju lite mer omtyckt när han inte fick en utan tre.  Nu är jag helt dead, sitter med tachi men ska nog in och sova alldeles strax, sängen har inte lockat mer än idag. Nu ska jag ge mig på att prova att fylla skallen med papiljotter för att se hur resultatet blir sen ska jag gosa ner mig i kudden. vi möts i drömmarna, remember? aja later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0