Smärta är svaghet som lämnar din kropp

Heeey girls o en å annan vilsen dude. Ska alldeles strax börja fixa mig för idag är det barnvakt dags! Blir busfabriken, sedan får vi se om det blir parkhäng eller film och godis! Sen i helgen blir det nog ikea ganska bråttom med det men som vanligt är jag ute i sista minuten, flyttar om ett par dagar ändå har jag inte fixat klart med allt, plus att jag kommer jobba nästan varje dag när jag flyttat in... Och då ska jag måla om, flytta in allt, packa upp och som sagt köpa allt som fattas. Men får hjälp ialla ifall vilket som känns underbart. Vill bara komma i ordning men som den virrpanna jag är så glömmer jag ju alltid hälften som ska göras kanske borde skriva ner det men då tappar jag antingen bort lappen eller glömmer kolla på mobilen. Aja nu ska jag fixa mig sen kommer liam! Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0