nytt kapitel, flytta ut .. igen

Dagen startade som vilken som helst, halv sur tjej som vill ligga kvar i sängen och skita i hela världen. Allt för att få sova lite till. Snooza flera gånger om så jag alltid är på håret att komma försent! Men sen kom de goda nyheterna, fick lägenheten! Var ganska säker på att jag inte skulle få den, men nu är kontraktet påskrivet och inflyttnings dagen ändrad! Skulle få tillgång till lägenheten den 1 juni men nu flyttas det ist den 1 april!!! stress. Dock hade de varit skönt att inte bo i hageby men eftersom jag ville flytta med detsamma så tog jag den i princip första möjliga. Efter mycket flytt fram och tillbaka så tror jag att det här kan bli bra! Har ju bott i området innan, precis vid över bron från mamma och pappa. Bäckgatan... säger allt, dock har jag min fina emy i närheten! Glad tjej. Men nu ska jag laga mat åt mig och lillebror sen ska jag iväg till jobbet, later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0