Kärlek

Idag är det ingen vanlig dag för det är emys födelsedag!! Och det känns som fan i kroppen att vi firade i natt. Lagom sliten tjej, vi brukar klara oss ganska bra från bakfylla men idag tog priset. Trotts att mitt huvud sprängdes i minsta rörelse och av minsta ljud så var det bara att slita sig upp när adia ringde och väckte mig, skulle nämligen ansiktsmåla på liams kalas.. Har man lovat så har man! Skrik gap barn i mängder...... Men ändå trevligt. Efter det hem och skulle sova men nej då legat framför tvn som en degklump hela dagen. Iaf lyckad kväll med emy!!! Som alltid. Hoppas du haft en fin dag, du är värd det bästa. Värdesätter din och min vänskap högt och att du finns i mitt liv gör allt lite lättare, min sol, ljuspricken och glädje spridaren in my life. Även den som sparkar mig i arslet när jag behöver och drar ner mig på jorden när jag flyger för långt i mina ideer och dumheter. Det är bara kärlek vännen, du är en diamant! Pusss


Kommentarer
Postat av: Emily

UPPDATERA RÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Pusss

2012-03-23 @ 15:52:52
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0