HERE WE GO AGAIN

måste avreagera mig i ett sånt här argt inlägg!!! ska vi inte ha nån kontakt och inte prata , sluta då prata en jävla massa skit om mig! sluta göra ett riskorn till en luftballong!!!! sluta vara så jävla idiotiskt tröga och ge fan i vad jag gör, mer än det ge fan i att hitta på saker som jag "gjort"!!! ger det dig någon slags glädje till dig att prata brevid munnen gör det be my guest men fan inte på min bekostnad. get the fuck out of my life, knullar er alla jävla idioter i arslet fan vad arga ni gör mig! tar min energi genom att jag ens bryr mig men nu får det fan vara nog era horungar. vill inte ha nått med NÅN AV ER ATT GÖRA !! prata på men håll er till sanningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0