Goddag

Godmorgon! Ligger fortfarande i sängen och kollar på tv, är skit seg fast jag har sovit länge. Igår hörde tidigare ägaren av lägenheten av sig och sa att jag kunde hämta nyckeln, men jag vet ju hur det såg ut när jag var där och kolla på lägenheten och om han ej hade städat bra eller skitit i de och jag hade tagit nyckeln så skulle jag inte kunnat klaga eller säga till utan bara svälja det och städa. Och efter någon så har jag absolut inte lust att städa åt. Och nyss fick jag veta att en städfirma kommer in och städar tills på måndag. Kommer bli jätte jobbigt att få i ordning på allt då jag jobbar mycket nästa vecka ! Någon av tjejerna kanske är villig att hjälpa till ? Iallafall nu ska jag äta sen fortsätta glo på tv , ska inte röra en muskel tills jag tröttnat på att ligga här. Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0