enough said

det har bara gått över gränsen till sjukligt hur mycket du tror att allt i världen kretsar runt att jag vill er nått! jag kunde inte bry min mindre om att ni finns i husen längre ner på gatan och om du tror att jag flyttar enbart för en sak, hör du hur det låter? måste jag ens avsluta hur det låter, och hur patetisk du framstår ? det har alltid bara varit en bro i mellan och nu ska du gråta? alla vill inte ha ditt liv, så sluta få dig själv att framstå så jävla dum i huvudet!!! tycker förfan synd om dig med ditt jävla psyko hit psyko dit, vet du ens innebörden av att vara en psykopat? jag låter för fan er vara och nu har jag fått nog låt mig vara med. är du så jävla osäker på dig själv och ditt liv att du känner dig hotad? har jag skrivit, pratat eller nått nu senaste tiden med honom , NEJ så lägg ner innan du startar ett krig du vet att du inte är den som vinner. För nu har du fan i mig fått att bli lite irreterad, så i mitt liv existerar du inte detsamma borde gälla mig i ditt liv. ENOUGH

Kommentarer
Postat av: Emily

så roligt att när man träffar henne, då säger hon INGENTING. Hon känner sig bara hotad för du e mycke finare än henne och för att du betyder mer för C än vad hon nånsin kommer göra för honom och hon vet att det är sant och därför är hon så lack o avundssjuk!

2012-03-06 @ 19:23:42
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0