We must all remember that life isn’t going to stop just because our plans may fall through

Då var det dags att lägga ner lite tid på den här sidan då. Har inte mycket på hjärtat, mår lite dåligt. Dock självförvållat, då jag igår umgicks med min brors underbara fru och hennes syster. Vart en och annan drink, men det var riktigt trevligt. Somnade sent igår ändå var jag uppe vi elva! Stort för att vara mig, lite chockad är jag allt. Brukar sova fram tills det är dags att jobba. Men idag har jag redan hunnit med att vara på stan och strosat omkring med adia och hennes vän, även fikat. Vad mycket det känns som man hinner med när man vaknat tidigt, nu vet jag vad jag gått miste om! Ska skaffa mig en dyngns rytm. Fast känner allt att ögonlocken hänger lite, men nu är det ingen mening me att sova för om några timmar är det dags för jobb, känns tungt. Det som ger mig lite ljus är att jag jobbar med malin det gör genast allt lite lättare. Ska väll börja sminka mig och så nu , vi hörs när vi hörs dudes pysss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0