Slappdag

Idag har jag inte bidragit med mycket för min omgivning utan jag tog en rejäl sovmorgon, låg och drog i sängen med tv serier i timmar. När jag väl bestämde mig för att gå upp och bada var klockan redan efter fyra. Skönt med dagar då man bara slappar, rensar tankarna och själen. Dock är jag fortfarande lite vilsen men i morgon är det dags att ta tag i livet. Ätit massa onyttigt och jag uppskattar att matlusten kommit tillbaka. I morgon har jag två möten att gå på sedan blir det att träffa malin. Så för en gång skull i historien kommer jag vakna och möta upp henne skapligt. Nu ska jag fortsätta att bada sedan slänga tillbaka mig i sängen ! Kiss dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0