art is like poetry without words

nu var man då tillbaka. i tankarna är jag någon annanstans men kroppen är inte samarbetsvillig för fem öre. jag har i princip alltid otur, nu är det dags att sluta vänta på att turen ska vända, får helt enkelt vända den själv, med tanke på att väntandet inte gett mig nått. för det här håller ju inte. lycka och framgång kommer inte komma och knacka på min dörr så nu när jag ändå ligger här i halvkoma så kan jag ju passa på att fundera ut vad jag vill få ut från livet och forma vägen därefter. kommer vara tvungen att kapa grenar buskar även tappa "närastående", rensa livet lite och börja ta tag i det. 20 år nu dags att sluta skutta omkring på molnen och skjuta upp vuxenlivet, menar dock inte att sluta leva men ändå ta reda på vad jag vill få ut av mig själv. som den övertänkare jag är så ligger jag här och grubblar lite, men ska väll slå på någon film och gå tillbaka in i komaläge. first en kopp te, sen flyger jag. Night dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0