Midnight snacks

uppdaterar direkt från sängen! har legat här ett bra tag, ska slita mig upp snart ska bara vänta en kvart så jag hinner väcka angie innan. Annars kommer jag bara glömma bort att hon ligger här och göra annat så blir det att komma försent till dansen, det vill vi ju inte. Annars då? igår spenderade jag hela dagen hemma, eller drog iväg till bullen en sväng på eftermiddagen. Sen vart det myskväll hemma hos mig med angelo, mauro och emy..massa godis och läsk!! de två förstnämnda var inte att hänga i julgran då de båda somnade direkt typ, så emy och jag kollade klart på filmen. Efter började jag städa och vi satt och pratade till sent, ändå vaknade jag tidigt idag. Har blivit så tråkig förstår inte vad det är med mig själv en filmkväll en fredagkväll hade inte existerat i min värld för några månader sedan, what happend dude? Dels har jag ju så ont i min mage att det inte finns, går omkring och är orolig och svettas vet inte vad det är som spökar. Nu i alla fall ska det bli en sväng förbi farbror doktor och efter nudlar i mängder, är så sugen på Spicy hot att jag ska göra en rejäl beställning! Later
opassande bild kanske, men fan vad tachi har gjort mina dagar under tiden jag har varit sjuk, innan med hahah. störd människa, vilket passar mig utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0