Our day will come

godmorgon! det var inte igår, jag har gjort det igen.. så fort allt blir lite för mycket för min kära skalle drar jag ner till småland. där känner jag mig hemma och där kan jag släppa allt och bara spendera tid med min underbara farfar. men nu är jag tillbaka igen och vågar inte riktigt ta tag i vad jag vände ryggen till, även om jag tänker på det i princip varje dag så hopppas jag väll på en mirkael lösning? men i alla fall nu är jag hemma vaknade för ett tag sen helt utvilad somnade nämligen i början av filmen igår som jag och tachi skulle kolla på. hon sov här i natt då min bror jobbar natt och hon inte ville sova ensam. jag skulle ha gått upp ännu tidigare men det här fick duga, tänkte äta frukost och gå ner till stan och sola lite. fått det ocharminga smeknamnet edward, och frågan om jag lever i twilight... då är man vit! roligt att se att så många hänger sig kvar här även om uppdateringen har varit dålig, men jag ska väll ta tag i att vilja skriva här oftare. efter solningen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ska i alla fall starta dagen med ett skumbad och måla naglarna efter det en god frukost. och därifrån får allt komma till mig hehe. men vi hörs later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0