"The biggest devil is me. I'm either my best friend or my worst enemy"

min dag är för andra kanske inte särskillt meningsfull, har verkligen bara legat i sängen med datorn i knät. haft tachi vid min sida hela dagen, sneglar på vad hon gör lite då och då sedan byter ord nån gång i kvarten. skrattar lite för oss själv, galet var electroni kan göra med folk. inte det socialaste kanske, men vi lider inte. har lika roligt ändå. blir så arg att jag valde att köpa en sån liten mini skit laptop borde köpt mig en rejäl som sas till mig hela tiden, men nej jag ska ha den där rosa lilla. så nu sitter jag här och sotar för det, att den inte har någon cd rom och att den även om den omformateras är lika seg ändå. tachi och jag sitter inne på samma program och hennes går undan medans mitt inte ens laddar. bra jobbat alle bra verkligen klokt. vi var nyss nere och åt don chacarero med underbara emy, hennes energi smittas, got to love that girl. nu sitter jag här och har inga ord, tittar på tachi som slickar på sina chips sedan lyssnar på dom?????????????? no words. om två dagar närmare bestämt ska jag göra nått så oväntat och resultatet på det kan gå vägen eller käpp rätt åt helvete. men det är värt att riskera, vad har jag att förlora, nada. alltid roligt med överraskningar och aa ska man kalla det kära återseenden! huvudvärk har jag haft i ett antal dagar nu, funderar på att blow it up. nu städdags sedan kallar sängen tillbaka mig, later dudes
sheldon, min lilla kamphund börjar bli stor. han ser riktigt skräckinagande ut, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får jag veta vad du menar?!? Säg vem du ska träffa ?!!!? Har du träffat nån ? Och en annan sak emy är bara med dig för att hon tycker synd om dig. Hon har sagt att du är tråkig så du vet hon ser inte dig som en vän .

2012-02-14 @ 00:11:57
Postat av: malin

hahaha herreeegud det låter som en tvååring som skrivit denna dumma kommentar ovanför!!!

2012-02-14 @ 15:15:51
Postat av: emily

Haha ja anonym. Du ska få veta allt ;) Ge oss bara din adress så ska vi komma och förklara :)

2012-02-14 @ 16:14:57
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: angela

hahahahaha asså anonym vilken människa, så fel på dig ditt psyk. tycker väldigt synd om dig när vi får reda på vem du är. Sån avundsjuk människa asså

2012-02-14 @ 22:45:40
URL: http://naveavaldez.blogg.se/
Postat av: Emy

Så liten människa! En vacker dag kommer du få stå ditt kast.

2012-02-15 @ 14:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0