Sweat pants, hair tied, chillin' with make up on

Gick från party moode till chill mode på mindre än en timme...jag har så tappat det. Fixade efter några glas glädje byttes det om till mjukis kläder. Super fixad sminkning och mjukkläder aa vad säger man. Flyger inte längre, precis som du sa till mig " du flyger inte längre " no i dont. Will i ever again? Aa det kommer jag men innan dags att ta itu med vardagsmonstrena. Malin ringde just hon sa att hon sakna mig, saknar dig med pettan. När du läser de här i morgon och kan av samtalet tänka mig att du inte mår helt hallontåra, men som en liten påminelse ska vi ses imorgon (söndag) du hade massa att säga och jag har väll med lite gossip på lagret. Så ring mig i morgon hun puss. För att återgå till mitt inlägg med strunt prat så aa vad har jag mer på hjärtat? Nada ... Ska ha angie hos mig i natt behöver sällskapet. Needy tjej just nu. Later dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0