Pain makes people change

Dagen började med att borra upp en hylla som pågrund av tachi valde att ramla ner. Så med att antal mer skruvar hoppas jag att den nu ska sitta! Annars ger jag upp som snickare, min målar karriär kanske jag med ska lägga på hyllan. Efter det begav jag mig mot jobbet, hade möte med chefen sedan börja jobba dagen gick fort. Brukar alltid glo på klockan och räkna ner men idag gick det undan minsann. Sen fick man fin besök på slutet då en glad emy kom in. Vi gick till ica och handlade lite gott mötte upp pp och gick hem till henne. Där vi nu ligger i varsin soffa med varsin telefon och kollar på scrubs och delar en mening då och då haah sociala tjejerna. Ska sova här i natt, mys! Sleepover is the best. Hade det varit sol idag hade jag glidit mer än jag gjort today haft en bra dag utan att göra i princip nått, må bra! Äntligen, inte en dag för tidigt om jag får säg det själv. Nu tillbaka till att kolla tv, puss dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0