Ovärt, ointressant och en smula onödigt ;)

Igår gick jag till emily och myste med henne och en liten sjukling joel. Vart både mc och max käk, en massa skratt och prat. Efter det vare raka vägen hem och städa, var dags att ta tag i det, då jag hade dragit ut på de i flertal dagar. Imorse vakande jag vid nio? Har ställt om mina dygn helt underbart hinner med så mycket och känner mig tio gånger piggare! Nu sitter jag på pappas jobb och ska strax åka och lämna tillbaka malins resväska, efter det blir det jakt på en symaskin, om inte så delar så jag kan laga min. Annars vad ska jag göra.. Låter dagen avgöra det. Slänger upp ett inlägg senare later dudes


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emily och alexandra = psykopat ett & två!! Har du valt att ta tag i det här igen?!?!?

2012-02-08 @ 15:32:27
Postat av: emily

haha ska hon säga som sitter och kommenterar anonymt och förföljer alex. Vem är psykopat här egentligen?

2012-02-08 @ 19:20:58
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: emily

Måste bara sägaaaaaa.. ÄLSKAR bilden på dig honey! Så sjukt fin <3 Puss från din Psychobitch.

2012-02-08 @ 19:22:01
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0