A cold heart, is a dead heart

ae fy vad jag kan bli arg på mig själv! jag har legat till sängs i ett par dagar nu helt utslagen.. lyckas alltid bli sjuk och när jag väl blir det ska jag få allt på en gång! jag blir alltid smittad, så fort någon i min närhet är sjuk kan jag räkna med att även jag vara det inom snar framtid!!!! är så less på det att ingen i denna lilla värld förstår. men nu, har jag haft deep talk med min egen hjärna och nu är det dags att ändra på det här. ingen mer skit mat, den ger mig ingenting annat än stundens tillfrästelse, vill ju lyckas gå upp i vikt men med skräp mat har det ju inte funkat. så nu är det dags att ta till andra metoder! jag är så bestämd i skrivande stund att jag vill börja direkt nununu, men ae fortfarande sjuk! ska klicka hem lite fina träningskläder och börja träna senthårt. ska minsann jobba mig till den kropp jag vill ha för att lata mig till den har ju inte funkat hur bekvämt det än har varit. och med det här menar jag då inte på nått sätt att jag vill gå ner i vikt, vill ej ha missuppfattningar. utan tvärtom jag vill gå upp men det funkar inte utan träning tydligen för mig. så får väll forma min kropp lite fint med muskler då. nu ska mauro få bli min personligatränare!! gogogogo !!! nu vet ni även vart jag befinner mig, strandad i sängen! later dudes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0