you don´t always get what you wish for, you get what you WORK FOR!

nu är jag här igen, oftast när jag skriver här är väll när jag inte har särskillt mycket för mig. Som just nu, förflyttade mig nyss ifrån soffan till sängen, sheldon är mig trogen och följde med för att sova. Han ligger just nu på min fot så jag ligger helt stilla så han ej ska vakna, lilla hundskrället. Idag då om jag ska berätta om min dag, ja.. vad kan jag säga.. glömde bort att jag hade en röntgen tid.. inte särskillt bra alls. sen vart det jobb sedan träffat vänner för att sedan få matkoma och somna i min soffa tills det var dags för dem att gå hemåt. Så nu ligger jag här ganska nära att somna, i morgon är jag ledig så ska sova utan att klockan ska ringa. ska även ta bort ljud och viberation på mobilen, underbart. I neeeed my sleep. Har så mkt i skallen, ska jag ska jag inte, vill jag eller vill jag inte, varför varför inte, hur och när ae ni förstår grejjen, misstag är till för att lära sig av .. om man inte vet vad misstaget är och inte har lust att prova sig fram då vad gör man då. kluven tjej i skallen, meeeen de här tankarna drar vi inte fram nu utan lägger på hyllan i hjärnan och försvinner in i drömmarnas land. sov gott alla underbara själar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0