tankar som tynger mig

alla människor kan göra bort sig, alla människor kan göra misstag. om du inga misstag gör hur kan du då skilja på rätt och fel ? jag har inte alltid gjort de klokaste valen och jag har inte alltid hållt mig till sunt förnuft. ibland väljer jag den krokiga vägen bara för att få lite spänning, även fast jag vet att det är fel. en del saker lockar och provar du inget nytt lär du dig inget nytt. leva livet fullt ut, utforska vad jag vill, det är vad jag kommer att göra och har gjort. dock har jag gjort mina misstag mina val och handligar stödjer jag inte i alla tillfällen och jag har gjort bort mig big time over and over, MEN det är mitt liv. det är jag som ska sota för det ingen annan ska döma mina val, det är mitt samvete mitt val vart jag slösar min energi. jag försöker lägga så mycket bakom mig, men med dömande blickar är det svårt. så innan du granskar en annan människa, ta en eller två blickar genom ditt liv. och håll dig till det. det är just vad jag ska göra, leva mitt liv, det som inte anses vettigt i andras ögon kanske gör det i mina. och jag kommer säkert göra fler misstag men jag tänker mig för då jag har lärt mig utav mina konsekvenser. jag vill bara njuta och leva, sån tur att jag har fina vänner, kärlek till er som finns där <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0