I don't trust words, I trust actions

Hej alla nyfikna hjärtan! Uppdatering direkt från sängen, har varit vaken i över en timme men inte velat resa på mig än bara för jag kan och är ledig. Dock börjar jag bli hungrig så snart förflyttar jag mig nog till soffan skulle jag tro. Nu har jag bott ensam i en vecka och 2 dagar känns som längre faktiskt, Sheldon bor ju här med mig så helt ensam är jag ju inte iallafall. Igår var mikky nivvan micha och jossan här, riktig tjejkväll med tacos, godis, glass och fråga olle. Ne nu ska jag rullar ut sängen ta första bästa ja hittar att slita på mig sedan kraschlanda i soffan , head first. Härligt vit är jag med å me blixten rakt i ansiktet blir jag vitare än en vampyr. Aja later dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0