All that i know is I'mma be ok

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaj mitt huvud! Denna smärta är inte nådig. Provtagning och tysta läkare, bådar set gott eller ont? Återbesök för att röntga knoppen igen, för att komma underfund med vad det är som spökar. Sitter med hållna tummar i vilket fall, även om oturen älskar att jaga mig. A bit scared men what to do. Ska ta ut p staven med, kan vara bland det värsta jag någonsin utsatt min kropp för, rubbar hela mig, nu skall den bort för evigt. Nu hade jag tänk att gå under jorden tills humöret och hälsan är där det ska vara... drama jag ej skapat är inte vad jag vill ha nu heller. Peace dudes, untill we meet again ... Lämnar en gammal bild på mig själv.. Inte så charmig men de känner jag mig inte heller just nu så det passar ganska bra in då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0